Alles over pre-orders

Wanneer komt mijn pre-order binnen?
Van de fabrikant vernemen we een verwachte levertijd, bijvoorbeeld Q1 2026 (kwartaal 1 in 2026). Houd er rekening mee dat deze data kan worden gewijzigd vanwege mogelijke vertragingen bij de fabrikant. Controleer daarom na je bestelling de website voor actuele leveringsinformatie. We verzenden op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt, dus je bestelling wordt verwerkt en verzonden in de volgorde waarin deze is ontvangen. Hou er rekening mee dat veel fabrikanten tegenwoordig werken met 'soft' releases waarbij producten in meerdere leveringen komen (waves). Hierdoor kan het dus voorkomen dat sommige mensen of andere winkels een artikel eerder of later binnen krijgen. Daarnaast kunnen er productie en logistieke vertragingen zijn.

Verzending van pre-orders
Bestellingen worden pas verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling op voorraad zijn. Verzendkosten betaal je dus slechts eenmaal per bestelling, bij bestellingen boven € 140,00 is verzending gratis binnen Nederland, Belgie en Duitsland. Heb je in jouw bestelling een combinatie van voorradige artikelen en pre-orders, dan wordt je bestelling pas verzonden zodra alle artikelen op voorraad zijn (oftewel als alle pre-orders uit die bestelling in huis zijn). Wij raden je aan om in dat geval altijd 2 bestellingen te doen, 1 bestelling met voorradige artikelen en 1 bestelling met de pre-order(s). Zo zal je bestelling met voorradige artikelen direct verzonden worden en hoef je niet te wachten tot de pre-order uit komt. Indien je op een later moment de artikelen welke op dat moment voorradig zijn vast wilt ontvangen maar je bijvoorbeeld nog wacht op enkele pre-orders uit de bestelling kun je contact met ons opnemen, we zullen dan een betaalverzoek sturen voor de extra verzendkosten. Uiteraard kan je ook gewoon wachten tot alles binnen is. 

De verwachte levertijd is reeds verstreken
Dit wil zeggen dat we nog geen update hebben ontvangen en dat we het artikel op kort termijn verwachten. Dit komt regelmatig voor en hier kunnen we helaas niks aan doen. Ons vragen naar meer informatie heeft geen zin, zodra we informatie hebben passen we dit namelijk gelijk aan op de website. 

Er staat geen datum of ik kan het artikel niet vinden
Je kunt je bestelde aftikel het snelst vinden door het artikelnummer in te voeren in het zoekscherm. Het kan voorkomen dat een artikel op Backorder staat. Dit wil zeggen dat de fabrikant geen updates (meer) geeft over de verwachte levertijd maar dat het artikel ook (nog) niet geannuleerd is. Een artikel op backorder is dus echt een kwestie van afwachten. In sommige gevallen staat een artikel niet meer op de website, dit wil niet zeggen dat we deze niet meer gaan leveren. Mocht je informatie willen over een artikel dat niet meer op de website staat, laat het ons dan even weten.

Ophalen

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om items ons af te halen, neem in dat geval even contact met ons op. Ophalen is mogelijk op werkdagen tussen 09:00 uur en 16:00 uur. 

Kan ik verschillende bestellingen combineren?
Het combineren van verschillende bestellingen (orders) binnen 1 verzending is logistiek helaas niet mogelijk. 

Wanneer betaal ik een pre-order?

Omdat we simpelweg geen zin hebben om achter betalingen aan te moeten als een pre-order binnen is betaal je gelijk bij het doen van de bestelling, ook als je bijvoorbeeld kiest voor een betaalprovider zoals Klarna. Natuurlijk kan je ook betalen in termijnen, daar hebben we het betaalplan voor. We rekenen geen rente of kosten voor een betaalplan, we zijn juist blij dat we je kunnen helpen je aankoop toch te realiseren. TBHstore werkt samen met DFI Facturatie, dit facturatie kantoor verwerkt het betaalplan op de juiste wijze waardoor we zeker weten dat je de best mogelijke service blijft ontvangen. Meer weten? Lees hier alles over het betaalplan.

Kan ik een pre-order annuleren?
Ja, na je bestelling kan je annuleren. Dit kan kosteloos binnen 14 dagen na de bestelling. Na deze periode behouden we ons het recht voor (bij maatwerk) om gemaakte kosten in rekening te brengen. 

Wat moet ik doen om te annuleren?
Indien je een pre-order wilt annuleren dien je ons een ingevuld Pre-order Annuleringsformulier toe te zenden.

Annulering door de fabrikant
Het kan voorkomen dat een fabrikant een besteld item niet uitlevert, dit kan diverse oorzaken hebben. In dat geval zullen wij het aankoop bedrag retour storten naar hetzelfde banknummer als waar je de betaling mee hebt gedaan.

Nieuwsbrief

   Schrijf je in voor de TBHstore.nl nieuwsbrief en ontvang nieuws, kortingen en de laatste pre-orders als eerste in je mailbox

 



Geen gedoe, snel verkocht!
Klik hier voor meer info.
 

Betaal in termijnen

Je kunt in termijnen betalen zonder dat we kosten of rente in rekening brengen. Dit is mogelijk voor zowel pre-orders als voorradige artikelen. Lees alles over ons betaalplan.

In The Spotlight

Switch to English

Reviews

[WEBWINKELKEURWIDGET]

Volg ons op YouTube

Gratis verzending

Gratis verzending binnen Nederland, Belgie en Duitsland voor op voorraad zijnde artikelen als je meer dan €140,00 besteed (niet geldig op pre-orders).

Lees de voorwaarden

Waarom TBHstore?

✅ Razendsnelle verzending
✅ Professioneel inpakwerk
✅ Groot aanbod toys & display
✅ Betaling in termijnen beschikbaar
✅ Vragen? Neem contact met ons op
 

© 2018 - 2025 TBHstore.nl | sitemap | rss